Wolfcast 31: Dětské počítače
Vedení dětí k programování a obecně k IT gramotnosti je nelehké a nejedna společnost se na něm spálila. Michal Rybka
Read MoreVedení dětí k programování a obecně k IT gramotnosti je nelehké a nejedna společnost se na něm spálila. Michal Rybka
Read MoreBylo nebylo, před zalagovanými časy a za křemíkovými oceány, napadlo lidi, že realita je nuda. A že ta virtuální realita
Read MoreNavrhování strojů pro lidské uživatele sebou vždy přinášelo otázku, jak to udělat, aby se s tím pracovalo dobře. Do problematiky
Read MoreMichal Rybka vás rozesměje i dojme příběhy vývoje nevydařeného hardwaru a jeho uvedení na trh. Kde mohli inženýři udělat chybu?
Read MoreZávada se vždy pojeví až po výstupní kontrole, říká aplikovaná murphologie. Zbytek vám vysvětlí Michal Rybka v popsání historicky významných
Read MoreJaký počítač jste si roku 1996 mohli pořídit za čtvrt milionu?
Read MoreByla jednou jedna stavebnice a jmenovala se Merkur. Daly se z ní stavět zázraky. Třeba tiskárna!
Read MoreJabba, Darth Vader, Attila, počítačový mafián – i tak se říkalo člověku, který přežil holokaust a dal světu počítače Commodore
Read MoreJméno, které nejde vynechat. Clive Sinclair se postaral o rozvoj a explozi vývoje her na počítači, i když sám hry
Read MoreMichal Rybka pokračuje v krasojízdě po technologiích, které nebyly. Startuje roku 1991 a prokouše se až do 21. století. Roští
Read More