Wolfcast 30: Wolfcast: Evoluce ergonometrie a designu
Navrhování strojů pro lidské uživatele sebou vždy přinášelo otázku, jak to udělat, aby se s tím pracovalo dobře. Do problematiky
Čtěte víceNavrhování strojů pro lidské uživatele sebou vždy přinášelo otázku, jak to udělat, aby se s tím pracovalo dobře. Do problematiky
Čtěte víceMichal Rybka vás rozesměje i dojme příběhy vývoje nevydařeného hardwaru a jeho uvedení na trh. Kde mohli inženýři udělat chybu?
Čtěte víceZávada se vždy pojeví až po výstupní kontrole, říká aplikovaná murphologie. Zbytek vám vysvětlí Michal Rybka v popsání historicky významných
Čtěte víceJaký počítač jste si roku 1996 mohli pořídit za čtvrt milionu?
Čtěte víceByla jednou jedna stavebnice a jmenovala se Merkur. Daly se z ní stavět zázraky. Třeba tiskárna!
Čtěte víceJabba, Darth Vader, Attila, počítačový mafián – i tak se říkalo člověku, který přežil holokaust a dal světu počítače Commodore
Čtěte víceJméno, které nejde vynechat. Clive Sinclair se postaral o rozvoj a explozi vývoje her na počítači, i když sám hry
Čtěte víceMichal Rybka pokračuje v krasojízdě po technologiích, které nebyly. Startuje roku 1991 a prokouše se až do 21. století. Roští
Čtěte víceMichal Rybka vám dokáže, že produktů, které i přes velkolepé oznámení neexistují není málo. Říká se jim vaporware. A dozvíte
Čtěte víceV pokračování historie válek výrobců grafických čipů uslyšíte o sabotážích, podrazech mezi velkými korporacemi!
Čtěte více