Wolfcast 109: Velké oči aneb nepřiměřená očekávání 5
Tato epizoda se zaměřuje na několik neúspěšných herních konzolí z 90. let, přičemž prvním příkladem je Sega 32X z roku
Read MoreTato epizoda se zaměřuje na několik neúspěšných herních konzolí z 90. let, přičemž prvním příkladem je Sega 32X z roku
Read MoreVe čtvrtém dílu Velkých očí se podíváme na fenomén nepřiměřených očekávání ve světě videoher.
Read MoreV tomto díle Michal Rybka a Martin Vaňo rozebírají fascinující technologické projekty, které sice vypadaly skvěle na papíře, ale v
Read MorePokračování série Wolfcastu na téma nepřiměřených technologických očekávání.
Read MoreV prvním dílu nové série Wolfcastu, nazvaném „Velké oči aneb nepřiměřená očekávání“, diskutují Michal Rybka a Martin Vaňo o situacích,
Read MoreJe tady druhý díl Wolfcastu na téma výuky IT!
Read MoreV úvodním díle nové série Wolfcastu se zaměříme na téma „Generační příprava: Jak se IT učí a jak se inkorporuje
Read MoreJe tady poslední díl Wolfcastu na téma Nelehké soužití software a hardware. Michal Rybka se v poslední části podcastu zabývá
Read MoreVe třetím dílu Wolfcastu „Nelehké soužití software a hardware“ se Michal Rybka podrobně zabývá třemi klíčovými oblastmi matematiky a informatiky:
Read MorePrvní díl série na téma „Nelehké soužití software a hardware“ zkoumá příchod Windows 11 a s ním spojené hardwarové požadavky,
Read More