Hardwarový Artefakt: Virtuální realita VFX1 z roku 1995
Bylo nebylo, před zalagovanými časy a za křemíkovými oceány, napadlo lidi, že realita je nuda. A že ta virtuální realita
Čtěte víceBylo nebylo, před zalagovanými časy a za křemíkovými oceány, napadlo lidi, že realita je nuda. A že ta virtuální realita
Čtěte víceNavrhování strojů pro lidské uživatele sebou vždy přinášelo otázku, jak to udělat, aby se s tím pracovalo dobře. Do problematiky
Čtěte víceBudovatelská strategie z roku 1999 zraje jak dobře zakonzervovaná mumie! Roku 1999 jste se mohli stát faraonem – a to
Čtěte víceJarda Konáš vás zavede do říše not pánů, kteří mohou za hudbu série Might & Magic – ale nejen to!
Čtěte víceObšlehnutý Ghost in the Shell nebo něco víc?
Čtěte víceMichal Rybka vás rozesměje i dojme příběhy vývoje nevydařeného hardwaru a jeho uvedení na trh. Kde mohli inženýři udělat chybu?
Čtěte víceSérie Dizzy bořila rekordy a na domácích britský ostrovech dokonce porazila Maria a Sonica. Na to potřebujete pořádné vejce!
Čtěte víceVe skladatelském portfoliu má Deus Ex a Unreal, Alexander Brandon však překvapuje i v jiných rolích. Jarda Konáš vám to
Čtěte víceZávada se vždy pojeví až po výstupní kontrole, říká aplikovaná murphologie. Zbytek vám vysvětlí Michal Rybka v popsání historicky významných
Čtěte víceNový rok začneme novým pořadem Defrag s Markem Bílkem a Kubou Mokříšem. Pánové si budou brát do hledáčku ikonické herní
Čtěte více