Artefakt Battle Isle je tady! Sledujte 22. 3. od 18:00
Nezahrajem si lodě? Proč ne… A nebylo by to lepší jako hexagonální tahová strategie?
Pamatuje tahovou strategii Nectaris? Nejspíš ne. Původem japonskou hru, která vyšla na PC-Engine roku 1989, u nás příliš lidí nezná. Zato němečtí Blue Byte Studio měli díky Nectaris o zdroj pro inspiraci pro jejich další projekt postaráno. Ano, Blue Byte Studio, které můžete znát díky sérii The Settlers, Anno nebo kultovnímu Albionu. Ale tyhle hry přišly až později. Nejdříve v roce 1991 vznikl Battle Isle.
SLEDUJTE ARTEFAKT O BATTLE ISLE 22. 3. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
V ní se na hexagonální mapě snažíte porazit nepřátele na celkém dvaatřiceti ostrovech. Zaberete jim území, nebo se s ním prostě střetnete v přímém boji? To si můžete zkusit ve dvaatřiceti scénářích a nechybí také mód pro dva hráče. Tahy jsou rozděleny na sekce pohybové a akční, kde útočíte či se bráníte. Hra měla takový úspěch, že byla jednu dobu v realizaci i verze pro Atari ST, ale nakonec se od ní upustilo. Série nakonec narostla o několik přírůstků a dokonce i o dva open-source klony, až nakonec v roce 2013 jiné německé studio King Art Games získalo v crowdfundingové kampani finance a vydali duchovního nástupce Battle Isle s názvem Battle Worlds: Kronos.
Jako sory už mi tahne hodně na 70,ale tuhle hru si pamatuji dokonce si pamatuji její pědchudce histori line na 7 disket na amigu to byla diskoteka.A ten engine je uplně stejnej tak nic vlastně nemuseli dělat jen udělali novou grafiku a novej priběh atd.Jako Battleisle 2 to ž je jiný kafe.