Wolfcast 99: Nelehké soužití software a hardware 3
Ve třetím dílu Wolfcastu „Nelehké soužití software a hardware“ se Michal Rybka podrobně zabývá třemi klíčovými oblastmi matematiky a informatiky:
Read MoreVe třetím dílu Wolfcastu „Nelehké soužití software a hardware“ se Michal Rybka podrobně zabývá třemi klíčovými oblastmi matematiky a informatiky:
Read MoreSimulátory chození jsou poměrně mladý žánr, přes pár dávných pokusů vznikl až v roce 2012 s úspěchem hry Dear Esther.
Read MoreDruhý díl série „Nelehké soužití software a hardware“ hlouběji zkoumá historii výpočetní techniky.
Read MoreTohle je pořádná věc! Hororo Věc na nás zanechal nesmazatelné stopy.
Read MoreTomb Raider je bez přehánění legendární série, která svého času posouvala hranice akčních adventur.
Read MorePrvní díl série na téma „Nelehké soužití software a hardware“ zkoumá příchod Windows 11 a s ním spojené hardwarové požadavky,
Read MoreBojové hry jsou dekády starý a značně košatý žánr. Vznikly legendární série jako Mortal Kombat nebo Street Fighter, na řadu
Read MoreNový podcast o filmech, které nás na celý život poznamenaly.
Read MoreV posledním dílu série „Vynálezci, inovátoři, revolucionáři a pábitelé“ Michal Rybka a moderátor Martin Vaňo zkoumají fascinující oblast strojové kreativity
Read MoreStreet Fighter, Mortal Kombat, Tekken, to je jen zářivá špička masivního ledovce jménem bojové hry.
Read More