Artefakt Alpha Prime je tady! Sledujte 17. 5. od 18:00
Vemte vyšší obtížnost, naleštěný engine vlastní výroby, okořeňte aktuálními herními trendy a podávejte za studena.
Vývojáři z pražského Black Element Software měli velké ambice. Po vydání Shade: Hněv Andělů chtěli sci-fi hru s hlubším příběhem. Přiznejme si, že příběh v Shade pokulhával a autoři moc dobře poznali, že tady jim silné jméno pomůže. A kdo jiný v českých luzích a hájích je větším odborníkem na sci-fi než Ondřej Neff? A když již máte zajištění kvalitní námět, co rovnou zkusit vydat titul srovnatelný s celosvětově uznávanou produkcí: Grafika jak DOOM 3, hratelnost a fyzika jak v Half-Life 2, zpomalování času jako ve F.E.A.R.? To možná zní jako jako skvělý nápad na papíře, ale všichni víme, jak to dopadlo s dortem pejska a kočičky. A jak to v roce 2007 dopadlo s vývojem Alpha Prime, se dozvíte v dnešním Artefaktu.
SLEDUJTE ARTEFAKT O ALPHA PRIME 17. 5. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
Dějištěm je asteroid Alpha Prime, kde se doposud těžilo cenné hubbardium a kde náš hrdina čelí hrozbě, kterou chamtivá korporace po leta přehlížela. A nyní jste tu vy, abyste celou situaci dal do pořádku. I když se Alpha Prime tváří jako ryzí střílečka z pohled první osoby, je plná interaktivních bodů. Kromě střílení to chce taky zapojit hlavu a fyzikální engine Havok. Laboratoře jsou naplněny nejmodernější technikou, kterou můžete hacknout a využít ve svůj prospěch, ať už jde o roboty, kamery, dveře či bezpečnostní systémy. Po vzoru Shade měla hra vysokou obtížnost a dostat se na konec všech deseti levelů chtělo hromadu zkušeností a špetku štěstí. To se netrefilo do chuti mnoha hráčů a o dva roky později vyšel patch, který obtížnost snižoval a stabilizoval, ale takto dlouho po vydání to již dalším prodejům výrazně nepomohlo.