ArtefaktRETRO TV

Artefakt na přání: Company of Heroes

Příběh vývoje skvělé RTS od Relic Entertainment!

Když náš superpatron Kuba Smetana zavelí, tak se nedebatuje a jde se! Tentokrát vyrážíme patnáct let do minulosti, do roku 2006, kdy vyšla skvělá real-time strategie Company of Heroes od borců z Relic Entertainment. Pokud vás až tak neláká historické bojiště, určitě tohle studio znáte díky neméně kvalitní RTS Warhammer 40,000: Dawn of War.

V Company of Heroes debutoval nový engine zvaný Essence, díky kterému vypadala virtuální bojiště skutečně nádherně. Ale nebylo to jen grafické pozlátko, které vybojovalo této hře důstojné místo v herní síni slávy. Pod kapotou se skrývala bytelná a skvěle vyvážená hratelnost. Co všechno museli vývojáři vymyslet, překonat a dotáhnout do konce, to se dozvíte v dnešním Artefaktu na přání!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *