Artefakt: Náročný vývoj Operace Flashpoint

Operace Flashpoint patří k tomu vůbec nejlepšímu, co herní průmysl v české kotlině dokázal stvořit.

Společně s Mafií, Vietcongem a hrstkou dalších her se jedná o modlu, na kterou bude dodnes přísahat spousta (nejen) tuzemských hráčů. Jednalo se o neskutečně ambiciózní projekt bratrů Španělových, kteří se nenechali zviklat neúspěchem jejich titulu Gravon pro Atari Falcon. Místo toho se do práce pustili s ještě větší vervou a po několika letech usilovného vývoje vznikl vojenský simulátor, který prakticky neměl konkurenci.

ARTEFAKT O OPERACI FLASHPOINT UVIDÍTE 22. KVĚTNA OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Cesta k úspěchu ale nebyla snadná a vývojáři se museli potýkat s celou řadou nečekaných překážek. Co všechno museli během vývoje překonat, vymyslet a zrealizovat, bude náplní dnešního Artefaktu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *