Defrag o studiu Naughty Dog je tady! Sledujte 26. 7. od 18:00
Psíčková, štěkanátky, psí kusy – aneb jak se dělá psina v Hollywoodu.
Crash Bandicoot, Jak and Daxter, Uncharted nebo The Last of Us. Je až k nevíře, že za všemi těmi kultovními tituly stojí jedno jediné studio. Kdyby se jednalo o podobné žánry, tak to jsme ještě schopni pochopit, ale každá hra z dílny Naughty Dog je tak jiná, že kdyby se jednalo o osoby, tak bychom je na rodinném setkání nepovažovali za příbuzné. A příběh vzniku studia je plný pozoruhodných rozhodnutí a náhod. Vše začne jednou přípravou na bar micva, pokračuje neúmyslným smazáním téměř finalizované hry, spoluprací s Markem Cernym a končí miliardovým businessem, jak ukázaly nedávno odhalené dokumenty s náklady na vývoj druhého dílu The Last of Us. Pojďme si tedy jejich historii zevrubně projít.
SLEDUJTE ARTEFAKT O STUDIU NAUGHTY DOG 26. 7. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
Není tedy třeba zdůrazňovat, že Naughty Dog patří ke světové vývojářské špičce a jejich hry také posunují grafické standardy díky ICE Teamu, který je součástí studia. Ten se soustředí pouze na vývoj a optimalizaci grafického softwaru pro konzole Playstation, které Naughty Dog a další studia pod Sony mohou implementovat do svých her. A jedno malé tajemství na závěr: Jakub Mokříš nikdy nic od Naughty Dog nehrál, tak ho pořádně proškolíme.