Artefakt: Conker’s Bad Fur Day

Víte, co mají společného Mechanický pomeranč, ožralé veverky, prsatá slunečnice, krávy s průjmem, prdící symfonie, terminátor maskovaný za kupku slámy a problém s vylitým mlékem? Toho všeho se vám v prvních dvou hodinách hraní Conker’s Bad Fur Day dostane měrou vrchovatou. Co jste to zase vytáhli za pofidérní trapárnu, slyšíme vás skučet. Jenže pozor! Tahle sprostá a ujetá hra z roku 2001 vyšla na family-friendly Nintendu 64 a z mnoha recenzí si odnesla neskutečně vysoké známky.

ARTEFAKT O CONKER’S BAD FUR DAY UVIDÍTE ZDE! (KLIKNĚTE)

A prsatá slunečnice a peprné hlášky za to nemůžou (víceméně). Conker totiž byl především skvělou skákačkou s adventurními prvky a svěží hratelností. Obsahuje tunu vtipných odkazů na nejrůznější filmy, včetně Monty Python’s Quest for the Holy Grail a South Park, a neustále bourá zažité definice žánru. Nebo tak to tedy alespoň bylo v roce 2001. V dnešním Artefaktu vám dokážeme, že vývoj byl skoro tak šílený jako samotná hra, a podíváme se na to, jak tenhle hrubozrnný humor obstál ve zkoušce času.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.