Defrag Battlefield je tady! Sledujte 28. 2. od 18:00
Není důležité zvítězit nad soupeřem, ale domluvit se se spoluhráčem, kdo bude řídit ten tank.
Battlefield, dříve král multiplayerových stříleček, zasazených do prostředí historických konfliktů. Dnes jedna z mnoha sérií, kde jen málokdo dokáže vyjmenovat všechny díly, natož si pamatuje jejich pořadí. Za bohatou sérií stojí dodnes švédské studio DICE a kromě nich se pod taktovou EA ve vývoji mihlo několik dalších studií, které nezapomeneme zmínit. Ale právě díky DICE každý nový Battlefield byl nejen hybatelem celého žánru, ale také technologickým demem jejich nového enginu. Kdo si dnes vzpomene na engine Refractor v jeho několika verzích, když ho již před šestnácti lety nahradil dodnes aktualizovaný Frostbite?
SLEDUJTE ARTEFAKT O BATTLEFIELD 28. 2. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
Jenže Battlefield není jen o válečném zasazení a perfektně vymodelované zbroji a zbraních. V průběhu v něm tvůrci zkoušeli spoustu změn. Některé vydržely dodnes, jiné upadly v zapomnění. A nesmíme zapomenout zmínit i kampaně pro jednoho hráče, zničitelné prostředí, princip psích známek nebo zrušené projekty. To vše si ukážeme v únorovém dílu pořadu Defrag!