ArtefaktNewsRETRO TV

Artefakt o Metal Gear Solid 3 je tady! Sledujte 10. 11. od 18:00

Kdo by to byl čekal, že se Snake během studené války tak zapotí?

Jen těžko se navazuje na úspěšný díl. Očekávání jsou veliká a fanoušci jen zřídka odpustí chyby. Jen

Hideo Kodžima dokáže s každým dalším titulem překvapit tak, že recenzentům spadne brada a hráči otevírají peněženky. Nejinak tomu bylo i se třetím dílem Metal Gear Solid, jedním z nejvýznamnějších titulů v historii videoherního průmyslu. Hra vyšla v roce 2004 na PS2 a do roku 2010 se jí prodaly čtyři miliony kopií. Následovaly další verze pro novější generace konzolí a také notně upravená verze pro Nintendo 3DS. Třetí díl je také součástí nedávno vyšlé Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 pro aktuální generaci konzolí a zároveň se pracuje na kompletním remaku.

SLEDUJTE ARTEFAKT O METAL GEAR SOLID 3 10. 11. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Dějově se jedná o prequel k prvním dvěma dílům a vrací nás do roku 1964. Hlavním hrdinou je Naked Snake, v pozdějších hrách známý jako Big Boss. Ten je vyslaný na misi, kde má za úkol odstranit šéfa sovětské GRU plukovníka Volgina. Nemá cenu rozebírat komplikovaný děj série, i když v něm nechybí napětí, zvraty a nastoluje etické otázky. Nejdůležitější je změna prostředí, kde se Snake ve třetím pokračování vrhá do džungle. To přináší nové možnosti, jak potichu postupovat terénem. Unikátní je například využití kamufláže, u které v závislosti na prostředí můžete měnit odstíny včetně barvy v obličeji a tím snížit pravděpodobnost odhalení. Stejně tak kromě plnění misí je také potřeba shánět potravu a sníst ji dříve, než ve vlhkém horku džungle podlehne zkáze. Potřetí a opět Kodžimův tým dokázal, že dokáže přinést nové a kreativní prvky, díky kterým se třetí díl stal ikonou žánru stealth.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *