Wolfcast 123: Vývoj her a peníze – 4
Čtvrtý díl série Wolfcastu „Vývoj her a peníze“ vrhá světlo na finanční pozadí vývoje hry Red Dead Redemption 2.
Rockstar Games zaměstnali přes 2 000 lidí, na hře tým pracoval osm let a rozpočet stoupl až na půl miliardy dolarů. Nejen samotný vývoj, ale i marketing s billboardy, televizními spoty a masivními kampaněmi patřil k těm nejdražším vůbec, což nakonec vedlo k rekordním prodejům přes 61 milionů kopií a tržbám přesahujícím 1,5 miliardy dolarů.
PODCAST SI MŮŽETE POSLECHNOUT NA SPOTIFY (KLIKNĚTE!)
Upozorňujeme na reálné limity takto nákladných projektů – Rockstar od té doby nevydal žádnou novou hru. Díky srovnání s komunitně financovaným Star Citizen a legendou RollerCoaster Tycoon objevíte, jak se zásadně proměnilo měřítko i způsob výroby od indie scénáře až po blockbusterovou megaprojekci.
Kde všude najdete podcasty Retro Nation?
Spotify
Apple Podcasts
OnlyPodcasts nová mobilní aplikace s podporou Patreon RSS
Anchor
Overcasts
Pocket Casts
Radio Public
RSS Anchoru pro vaše podcastové aplikace
RSS Patreonu pro vaše podcastové aplikace
O podcastech Retro Nation
Wolfcast je série ohlédnutí za historickým hardwarem, hrami a lidskými dějinami. Novinář a spisovatel Michal Rybka se sbírání historického hardwaru a informací o jeho vývoji věnuje celoživotně. Michal je kurátorem Alza Muzea a spolupracovníkem PCTuning.cz.
Podcasty a další obsah RetroNation.cz můžeme natáčet kvůli podpoře od komunity na Patreonu. Děkujeme vám za ni! Jakékoliv dotazy a připomínky pište na email retronationrulez@gmail.com.
