NewsPodcastyWolfcast

Wolfcast 123: Vývoj her a peníze – 4

Čtvrtý díl série Wolfcastu „Vývoj her a peníze“ vrhá světlo na finanční pozadí vývoje hry Red Dead Redemption 2.

Rockstar Games zaměstnali přes 2 000 lidí, na hře tým pracoval osm let a rozpočet stoupl až na půl miliardy dolarů. Nejen samotný vývoj, ale i marketing s billboardy, televizními spoty a masivními kampaněmi patřil k těm nejdražším vůbec, což nakonec vedlo k rekordním prodejům přes 61 milionů kopií a tržbám přesahujícím 1,5 miliardy dolarů.

PODCAST SI MŮŽETE POSLECHNOUT NA SPOTIFY (KLIKNĚTE!)

Upozorňujeme na reálné limity takto nákladných projektů – Rockstar od té doby nevydal žádnou novou hru. Díky srovnání s komunitně financovaným Star Citizen a legendou RollerCoaster Tycoon objevíte, jak se zásadně proměnilo měřítko i způsob výroby od indie scénáře až po blockbusterovou megaprojekci.

Kde všude najdete podcasty Retro Nation?

Spotify
Apple Podcasts
OnlyPodcasts nová mobilní aplikace s podporou Patreon RSS
Anchor
Overcasts
Pocket Casts
Radio Public
RSS Anchoru pro vaše podcastové aplikace
RSS Patreonu pro vaše podcastové aplikace

O podcastech Retro Nation

Wolfcast je série ohlédnutí za historickým hardwarem, hrami a lidskými dějinami. Novinář a spisovatel Michal Rybka se sbírání historického hardwaru a informací o jeho vývoji věnuje celoživotně. Michal je kurátorem Alza Muzea a spolupracovníkem PCTuning.cz.

Podcasty a další obsah RetroNation.cz můžeme natáčet kvůli podpoře od komunity na Patreonu. Děkujeme vám za ni! Jakékoliv dotazy a připomínky pište na email retronationrulez@gmail.com.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *