Artefakt: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Odhalujeme neveselý příběh vývoje atmosférické a rozbité hororové hry
Mýtus Cthulhu patří mezi hororové evergreeny. Šílenství, paranoia, neuchopitelné zlo – příběhy z pera spisovatele H. P. Lovecrafta jsou stále nesmírně poutavé a děsivé i dnes, více jak 80 let po autorově smrti. Není proto divu, že se je řada vývojářských studií snažila zpracovat do podoby počítačových her. Jenže postavit hru kolem neviditelného, neznámého, beztvarého zla, které člověk spíš cítí, než vidí, to je opravdový kumšt. Ačkoliv Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth trpěla řadou nedostatků, právě věrnost předloze patřila mezi její velké přednosti. Vzpomínáte si na útěk z hotelového pokoje? Aby ne!
Artefakt o Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth sledujte v pátek 6.11. od 18:00 ZDE (klik)!
Pavel s Honzou vám v dnešním Artefaktu poodhalí historii komplikovaného vývoje a mimo jiné vám prozradí, proč hra vyšla v tak zoufalém technickém stavu a proč se nedostalo na chystaná pokračování.
Ano, děkuji za tuto epizodu. Dodnes mám Českou verzi, a nedám na tuto hru dopustit. Má prostě mimořádné místo mezi podobnými tituly: first-person, akční, survival-horor, adventury. A skvělá atmosféra jak z hororových příběhů H. P. Lovecrafta. A díky komunitě a spousty jejich práce nad patchi se nyní dá krásně projít, a já jsi vždy průchod užiji. Je pravda že v půlce hry je to trochu zvláštní ale později se opět vrací možnosti a není potřeba střílet a může jsi člověk zvolit plížení jako postup. Pro mě nejlepší hororová hra vůbec.