Artefakt: Chronicles of Riddick

Špičková first-person akce s Vinem Dieselem

Studio Universal si od filmového Riddicka slibovalo hodně. Dokonce se o něm v jedné chvíli mluvilo jako o sci-fi eposu, který bude mít jednoho dne stejný impakt jako filmový Pán prstenů. To se tak úplně nepovedlo, nic to ale nemění na tom, že Černočerná tma s Vinem Dieselem v hlavní roli je i po letech velmi zábavné béčko.

Herní zpracování od studia Starbreeze je ale naopak naprosté áčko. Vynikající grafika, rozmanitá hratelnost, pohlcující atmosféra… herní Riddick sklízel v recenzích ta nejlepší hodnocení a o jeho hlavním programátorovi se tvrdilo, že je to švédský John Carmack. Tak proč tu nejsou pokračování? A jak je možné, že studio Starbreeze neustále koketovalo s bankrotem? O tom všem, a mnoha dalších věcech, se dozvíte v dnešním Artefaktu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.