Artefakt: Star Wars: KOTOR 2

Špičkové RPG od Obsidian Entertainment!

První Knights of the Old Republic z roku 2003 je pro mnoho hráčů tou definitivní Star Wars hrou. Špičkové RPG od BioWare je i téměř dvacet let od vydání pořád stejně zábavné jako tehdy. Ale co druhý díl? O ten se postarali neméně talentovaní vývojáři ze studia Obsidian a hru postavili na stejných pilířích: zápletka se odehrává 4000 let před Epizodou 1, soubojový systém se řídí pravidly Dungeons&Dragons (konkrétně d20) od Wizards of the Sword Coast, a před vašimi zraky se rozběhne spletitý příběh, ve kterém není nouze o skvěle napsané postavy, dramata, romance i nečekané zvraty.

Proč se o druhý díl nepostaralo studio BioWare? A s čím vším se musel potýkat Chris Avellone? Co všechno se nepovedlo? To uslyšíte v dnešním Artefaktu na přání!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.