V pátek 20.1. sledujte Artefakt o Divine Divinity
Baldur’s Gate III je pomalu za dveřmi. Jak vypadaly začátky jeho tvůrců?
2002 byl bohatý na RPG, o kterých se mluvilo i dlouhé roky po vydání. No považte: Morrowind, Neverwinter Nights, Icewind Dale II nebo Divine Divinity. Poslední zmíněný titul byl vůbec první počítačovou hrou belgického vývojáře Larian Studios v čele se Swenem Vinckem. Původně tato společnost totiž vytvářela hry po kasina. Jak může studio přejít z hazardu do herního průmyslu? Na to se podíváme v dnešním Artefaktu.
SLEDUJTE ARTEFAKT O DIVINE DIVINITY 20. 1. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
Původní název hry měl být Divinity: Sword of Lies, ale vydavatel chtěl, aby obě slova začínala na stejné písmeno a název Divine Divinity byl na světě. Po tříletém vývoji vyšlo izometrické akční RPG a mělo úspěch. Na ten navázaly další dvě pokračování a později sérii rozšířila crowfundingem podpořená a velmi úspěšná Divinity: Original Sin. A na čem Larian Studios pracuje od vydání jejich poslední titulu Divinity: Original Sin II v roce 2017? Je to Baldur’s Gate III, které by mělo vyjít letos v srpnu.