Artefakt: Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Štavnaté upíří RPG!
Upíří RPG z roku 2004 mělo tu smůlu, že vyšlo v ten samý den, jako očekávané pokračování příběhu Gordona Freemana – Half-Life 2. Hra vyšla nedokončeném stavu, plná chyb a vážných nedodělků. A přestože prodejně zcela propadla, podařil se jí husarský kousek: díky neuvěřitelně schopné komunitě kolem hry dosáhla bezmála nesmrtelnosti. Stal se z ní kult. I dnes, víc jak 16 let od vydání, stále ještě vychází komunitní patche, které hru opravují a dále vylepšují.
ŽIVÝ PŘENOS SLEDUJTE 16.7. OD 18:00 ZDE!
Vampire: The Masquerade – Bloodlines totiž krásně zapadá do škatulky „imerzivních simulátorů.“ Je ze stejného těsta jako Ultima Underworld, Deus Ex nebo Arx Fatalis. Proč ale vyšla v tak žalostném stavu? A kdo za to může? Nejen na tyhle otázky odpovíme v dnešním Artefaktu!