Artefakt: Thief: Deadly Shadows!
Zloděj Garett v podání studia Ion Storm
Léta páně 2004 se po několikaleté odmlce opět vynořil z temnot charimsatický zloděj Garret. Třetí díl sice stojí trochu ve stínu svých předchůdců, přesto se toto dílo od studia Ion Storm nemá vůbec za co stydět. Díky použité technologii Unreal Engine 2 oplývá ústřední Město neopakovatelnou atmosférou, a vy se tak můžete opět ponořit do temného světa plného promyšlených loupeží, spiknutí, tajných řádů a děsivých tajemství. Zvlášť toho posledního se nám dostalo měrou vrchovatou. Kdo by zapomněl na hrůzu nahánějící úroveň odehrávající se v opuštěném blázinci?
Artefakt o Thief: Deadly Shadows sledujte 11.6. v 18:00 ZDE!
Thief: Deadly Shadows tento rok slaví 17 let od vydání. A Honza s Pavlem se v tomto Artefaktu zkušeně prohrabou vývojářskou historií a určitě ukořistí i nějaký ten historický poklad.