Retro noty 84: Doyle W. Donehoo – rutinér, či mistr sci-fi strategického žánru?
Herní skladatelé jsou různí. S odborným vzděláním i samouci, hudebníci každým coulem či lidé, kteří se ke komponování dostali až
Read MoreHerní skladatelé jsou různí. S odborným vzděláním i samouci, hudebníci každým coulem či lidé, kteří se ke komponování dostali až
Read MorePoslechněte si čtvrtou, závěrečnou část povídání Michala Rybky o umělé inteligenci.
Read Morelivier Derivière je mezi herními skladateli zvláštní úkaz. Jeho tvorbu byste poznali na první poslech, stejně jako hry, ve kterých
Read MorePoslechněte si pokračování Wolfcastu o umělé inteligenci – tentokrát na téma filozofie a eliminace pracovních míst.
Read MoreUpíři se ve hrách objevovali od samého herního pravěku. Proto jsme se k nim vrátili i ve druhém dílu tematického
Read MorePokračujeme v naší cestě za poznáním umělé inteligence – ve druhém díle Wolfcastu o budoucnosti AI se budeme bavit o
Read MoreTajemství Oslího ostrova a Vietcong jsou pokládány za důležité tituly tuzemské herní historie. Každá hra sice z jiného důvodu, ale
Read MoreVe Wolfcastu zaměřeném na AI si Michal Rybka a Martin Vaňo zaspekulují nad tím, jak bude vypadat přicházející AI revoluce –
Read MoreUpíři jsou ikonické hororové a popkulturní postavy. Logicky se tak objevují i ve videohrách.
Read MoreLukáš Medek v českém herním vývoji působí již dlouhou dobu. Jako výtvarník je autorem grafické podoby her především od CBE
Read More