Wolfcast 73: Náhodnost, narativita, kreativita – část 3
Poslechněte si závěrečný díl wolfcastí trilogie o tvorbě a umělé inteligenci!
Čtěte vícePoslechněte si závěrečný díl wolfcastí trilogie o tvorbě a umělé inteligenci!
Čtěte vícePokračujeme v rozsáhlém tématu o tvorbě a umělé inteligenci!
Čtěte víceVánoční svátky přímo vybízí k tomu, abychom se podívali na historii specifického žánru křesťanských her. Ty totiž k herní branži
Čtěte víceO jeho první knize, o psaní obecně a o (nejen pivní) popkultuře jsme si popovídali s Mikolášem Tučkem.
Čtěte víceHluboký ponor do středověkého Bavorska pod taktovkou scénáristy Joshe Sawyera ze studia Obsidian.
Čtěte víceJeden člověk, jedna hra. O čerstvé fantasy detektivce jsme mluvili s jejím autorem.
Čtěte vícePoslechněte si první část vyprávění Michala Rybky a Martina Vaňa o tom, proč jsou náhoda a chaos důležitými prvky jak
Čtěte víceGod of War je v současnosti jedna z nejvýraznějších herních sérií. Může za to několik faktorů – vysoká úroveň všech
Čtěte víceInteraktivní film vstává z mrtvých pod vedením Sama Barlowa.
Čtěte víceZávěrečný díl Wolfcastu o emoji, který přináší povídání o historii znaků a znakových sad. Řeč dojde mimo jiné na všeobecně
Čtěte více