Artefakt: Vietcong

Vietcong. Tohle jediné slovo má pro české hráče průraznost letící kulky a dokáže vyvolat vzpomínky na hodiny v multiplayeru, džungli a, ano, v tunelech.

České hry začaly vycházet sice později než jejich zahraniční kolegyně, ale to neznamená, že by neměly co nabídnout. Po Mafii a Tajemství Oslího ostrova se dostáváme k další hře od produkční Illusion Softworks. Vietcong. Jak hra vznikala, to nám řekl šéf studia Pterodon Jarek Kolář a my se nebojíme vám to prozradit!

ARTEFAKT O VIETCONG SLEDUJTE 23. 10. 2020 OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Krom toho, že to celé začalo jako „hra na Ramba“, tak se dozvíte detaily o vývojářském domě, o problémech, kterým vývojáři čelili a také o jednom vydařeném nahackování, které proběhlo v úplném finiši. No a taky, jak probíhal dabing, kdo stál za modely postavám. a proč ve hře není honička s vrtulníkem. Bude toho dost a dost!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *