Artefakt Splinter Cell: Chaos Theory je tady! Sledujte 14. 3. od 18:00
Tři zelené objektivy svítí ze tmy. Jen tak malá nápověda stačí, aby vám bylo jasné, o kom se dnes budeme bavit.
Počkat, Chaos Theory? Vždyť jsme ještě v Artefaktu neměli ani předchozí dva díly! Pravdou je, že rozbor prvního dílu se objevil již v minulém životě, druhý s podtitulem Pandora Tomorrow snožmo přeskočíme a pustíme se do vrcholného třetího dílu. Je rok 2005, Tom Clancy je stále naživu, Ubisoft má žně a v jeho kancelářích v Montrealu a Milanu právě dopekli další pokračování ikonické stealth akce s agentem Samem Fisherem v hlavní roli. Jaký byl vývoj nejlepší hry roku, jak ji tituloval oficiální Xbox magazín? Ponořme se Samem do stínů jeho historie.
SLEDUJTE ARTEFAKT SPLINTER CELL: CHAOS THEORY 14. 3. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
O inspiraci slavným Metal Gear Solid nemůže být u prvního dílu Splinter Cell pochyb. S dalšími přírůstky do série si Sam s hlasem Michaela Ironsida jde trochu vlastní cestou. Díky úspěchu předchozích dvou dílů má také nemalý rozpočet – rovných dvacet milionů amerických dolarů, z toho polovina šla na vývoj a druhá polovina do marketingu. Zároveň s novým enginem Unreal 2.5 si tvůrci mohli pohrát nejen s grafikou, ale také s fyzikou a do hry zakomponovat nové prvky. Například takové měření hluku, které Sam vydává, se porovnává s hladinou hluku v okolí, tedy hra vyhodnocuje, jestli Fischerův pád z nízké zídky mohl být třeba v dešti slyšet. Kromě skvělé kampaně pro jednoho hráče hra obsahovala také multiplayer, který v podobě kooperativního módu pro dva hráče obsahuje vlastní příběh.