ArtefaktNewsRETRO TV

Artefakt Screamer je tady! Sledujte 14. 2. od 18:00

Vezmeš si Diablo, 991 Turbo nebo F40? Chtěl jsi říct Shadow, Panther nebo Tiger?

Jak může vypadat závodní prvotina od italských vývojářů, kteří se chtěli vyrovnat takové pecce, jakou byl Ridge Racer? Tak přesně tuhle otázku si položili v milánském studiu Graffiti, dnes autoři sérií MotoGP nebo Ride, když se pouštěli do vývoje hry Screamer. Vývoj zaměřili jen pro platformu domácích počítačů, na kterých Ridge Racer nevyšel, a grafiku se rozhodli renderovat softwarově. Pokud jste tedy v té době byli honorace s procesorem Pentium, mohli jste si Screamer užít tak, jak autoři zamýšleli. Jak vývoj probíhal a jaké bylo přijetí hry, když jen pár měsíců před Screamer vyšel první díl Need for Speed? To si řekneme v dnešním Artefaktu.

SLEDUJTE ARTEFAKT SCREAMER 14. 2. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)


Autoři svůj arkádový titul postavili na výběru ze šesti aut, které proženete po tratích v několika módech. A když projedete všechny šampionáty na první pozici, otevře se vám sedmé auto s přízviskem Bullet. Na značky aut ani tratě neměli vývojáři licence, ale i tak automobily, kterými se autoři inspirovali, v jejich modelech zaručeně poznáte. Vývoj trval deset měsíců v celkem deseti lidech, kteří se v kancelářích studia objevovali i o víkendu. A hra si po vydání vysloužila velmi pozitivní hodnocení a přijetí u hráčů. Díky tomu vznikly dvě pokračování, které vyšly v následujících dvou letech po sobě.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *