Artefakt Powermonger je tady! Sledujte 25. 4. od 18:00
Jsou jen čtyři pohledy, jak tento konflikt vnímat. A mezi nimi je přesně devadesát stupňů.
Co dělali Peter Molyneux a Bullfrog Productions na počátku devadesátých let? Sláva díky Populous je vynesla mezi herní hvězdy, ale kam dál? Polovina studia začala pracovat na skákačce Flood, zatímco druhá vzala izometrickou mapu z Populous a boha vyměnila za generála. Powermonger je real-time strategie, ve které přímo ovlivňujete dění na mapě. Sice už nezměníte tvar krajiny jako v Populous, ale můžete dávat přímé rozkazy své armádě a poddaným. Takže pózor, na Artefakt hleď!
Váš cíl je jasný: musíte dobýt celý svět. Samotná herní mapa je trojrozměrná a je možné s ní rotovat, zatímco na ní se pohybují dvourozměrné sprajty. Na svou dobu unikátní je pokročilá umělá inteligence s autonomním chováním obyvatel. Nemusíte řešit mikromanagement a většina obyvatel ví, co má dělat. A když něco nedělá, tak je to z důvodu, že došlo něco, co bylo potřeba, takže je to vlastně vaše chyba, pane generále. Díky konverzím na mnoho platforem se Powermonger stal jednou z nejlepších strategických her generace. Podle časopisu Amiga Power se dokonce jedná o třicátou druhou nejlepší hru na Amigu v dějinách!