Artefakt: Populous

Sáhneme si hluboko – na konec 80. let minulého století. V Populous tehdy založil Peter Molyneux žánr „božských strategií“.

Vedle RTS a tahových strategií byly „hry na bohy“ britského studia Bullfrog samostatným a jasně čitelným strategickým subžánrem. Namísto stavění základny nebo tréninku vojáků jste nepřímo ovlivňovali obyvatele virtuální krajiny, kteří vás poslouchali a plnili vaše přání. V Populous to bylo především o modifikaci krajiny pro vytvoření vhodných životních podmínek a o přírodních katastrofách, které jste na nepřátele sesílali. 2D izometrická hra má v sobě tedy skutečný 3D model. A nejen o tom se dozvíte v Artefaktu!

ARTEFAKT O POPULOUS SLEDUJTE 11. 2. 2022 OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Populous stojí v historii strategií na předním místě. Mladý Peter Molyneux ji vytvořil společně s několika kolegy v malém studiu Bullfrog – a by to hit. Tak velký, že si studio mohlo dovolit rozšířit počet zaměstnanců a kultivovat svůj přístup ke strategickému žánru až ke kultovním Dungeon Keeper, Theme Park nebo Black & White.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.