Artefakt o X: Beyond the Frontier je tady! Sledujte 22. 9. od 18:00
Je potřeba něco opravit a kapsa je prázdná? Půjčte si u mimozemšťanů Teladi a zkraťte si cestu domů.
Když se zeptáte, jaká první herní série nás napadne, pokud se řekne simulátor podnikání ve vesmíru, řekneme Elite. Až napodruhé si vzpomeneme na sérii X a zejména první díl X: Beyond the Frontier. Ten vyšel v roce 1999, dlouhých patnáct let po prvním Elite. Od té doby vždy po pár let vyšel další díl nebo přídavek, jako se tomu stalo třeba letos v dubnu s X4: Kingdom End. A my se v dnešním Artefaktu podíváme právě na začátek série.
SLEDUJTE ARTEFAKT O X: BEYOND THE FRONTIER 22. 9. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
O vývoj se postaralo německé studio Egosoft, které bylo známé především jako tvůrce herních hříček pro licencované produkty. V jejich portfoliu tak můžete zahlédnout třeba Ketchup Connection, Pepsi: All Over the World nebo třeba Light American Spacegame pod licencí tabákové společnosti Philip Morris. Kromě nich studio vytvořilo také pár vlastních herních projektů, ale až X: Beyond the Frontier ukázal, jakým směrem se jejich tvorba bude ubírat až do dnešních dnů. V kůži Kyla Brennana se ocitneme na palubě lodi, která při testovacím skoku červí dírou skončila na druhé straně vesmíru. Ještě že se objevila přátelská kapitalistická mimozemská civilizace Teladi a pomohli Kylovi opravit loď. Tím začalo naše putování za splácením dluhu, objevováním dalších ras a technologií.