Artefakt: Medal of Honor
11. listopadu 1997 přišel Steven Spielberg do studia Dreamworks Interactive a vývojářům předestřel svou vizi historicky věrné first-person akce z druhé světové války.
Dávalo mu to smysl: akorát dotáčel Zachraňte vojína Ryana a téma pro něj bylo nesmírně živé. Nikomu se do toho ale nechtělo. Byla druhá polovina devadesátých let a ve videohrách téma druhé světové války nepůsobilo atraktivně. Spielberg se ale nenechal zviklat. O několik let později se z Medal of Honor stala miliardová série.
NA ARTEFAKT O PRVNÍ MEDAL OF HONOR SE PODÍVEJTE ZDE! (KLIKNĚTE)
Rozhodně to ale nebyla lehká cesta a Medal of Honor hned dvakrát balancoval na hraně propasti. Právě dnes si popovídáme o tom, jak komplikovaný celý vývoj vlastně byl. Zároveň tento stream bereme i jako příležitost jak finančně podpořit vesnice na jihu Moravy stižené tornádem. Více informací zde: https://www.darujme.cz/vyzva/1202511