Artefakt: Dungeon Siege – Pokořitel Diablo?

Je lepší než Diablo? Není lepší než Diablo? Je lepší než Diablo? Není lepší než Diablo? Toť otázka!

Přinášíme vám další napínavý příběh herního vývoje! Chris Taylor, tvůrce skvělé strategie Total Annihilation, se roku 1998 rozhodl, že stvoří mainstreamové akční RPG, které si vezme to nejlepší ze série Diablo a přinese i vlastní nálož vychytávek umožněnou technologickým vývojem – například absenci loadingů. 

ARTEFAKT O VÝVOJI DUNGEON SIEGE SLEDUJTE V PÁTEK 5. ČERVNA 2020 OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Jenže už po roce se zjistilo, že vize je pro plánovaný dvouletý vývojový cyklus příliš ambiciózní – něco takového prostě nelze stihnout. Členové týmu vzpomínají, že se nakonec téměř čtyřletý vývojový cyklus nesl ve znamení permanentního crunche. Dvanáctihodinové pracovní dny byly normou a stejně se jelo i o víkendu. Když Dungeon Siege konečně spatřuje světlo světa v dubnu 2002, je hra kritikou vřele přijata. Ale je lepší než Diablo? 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *