Artefakt na přání o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

Nejlepší herní zpracování černobylské katastrofy si připomeneme v dalším Artefaktu. Budeme zářit!

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl je hra s velmi komplikovanou minulostí a kvůli neustálým odkladům se dokonce spekulovalo o tom, že se jedná o vaporware, tedy titul, který nikdy nevyjde. Ovšem tým pod vedením Sergeje Grigoroviče dokázal po více jak šesti letech vývoje konečně zkrotit robustní X-Ray engine a představil nám nebezpečnou Zónu rozprostírající se kolem Černobylské jaderné elektrárny. Příběh se sice inspiroval skutečnými událostmi (někdo by mohl říct, že je to podle pravdy), ovšem po havárii čtvrtého bloku v dubnu 1986 se události ve hře začínají odvíjet jinak, než jak si je pamatujeme my.

ARTEFAKT O S.T.A.L.K.E.R. SLEDUJTE V PÁTEK 6. 11. 2019 ZDE! (KLIKNĚTE)

I přes nesnadný vývoj nakonec S.T.A.L.K.E.R. roku 2007 zabodoval a získal si díky své atmosféře, obtížnosti, survival prvkům a lákavému prostředí stovky tisíc fanoušků po celém světě. Ano, necelých třináct let stará hra ještě není tak úplně retro, ale letošní seriál Černobyl i přání našeho Patrona nás přesvědčily o tom, že má smysl vybavit se dozimetrem (který ukazuje víc než 3,6 rentgenů) a do zóny se zase vrátit. Odhalíme vám všechny zajímavosti z vývoje i neobyčejný příběh Deana Sharpeho, který vyměnil podnebí slunné Kalifornie za sychravé ulice ukrajinského města Kyjev, aby vývojářům pomohl dotlačit hru do zdárného konce. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *