Artefakt na přání o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

Nejlepší herní zpracování černobylské katastrofy si připomeneme v dalším Artefaktu. Budeme zářit!

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl je hra s velmi komplikovanou minulostí a kvůli neustálým odkladům se dokonce spekulovalo o tom, že se jedná o vaporware, tedy titul, který nikdy nevyjde. Ovšem tým pod vedením Sergeje Grigoroviče dokázal po více jak šesti letech vývoje konečně zkrotit robustní X-Ray engine a představil nám nebezpečnou Zónu rozprostírající se kolem Černobylské jaderné elektrárny. Příběh se sice inspiroval skutečnými událostmi (někdo by mohl říct, že je to podle pravdy), ovšem po havárii čtvrtého bloku v dubnu 1986 se události ve hře začínají odvíjet jinak, než jak si je pamatujeme my.

ARTEFAKT O S.T.A.L.K.E.R. SLEDUJTE V PÁTEK 6. 11. 2019 ZDE! (KLIKNĚTE)

I přes nesnadný vývoj nakonec S.T.A.L.K.E.R. roku 2007 zabodoval a získal si díky své atmosféře, obtížnosti, survival prvkům a lákavému prostředí stovky tisíc fanoušků po celém světě. Ano, necelých třináct let stará hra ještě není tak úplně retro, ale letošní seriál Černobyl i přání našeho Patrona nás přesvědčily o tom, že má smysl vybavit se dozimetrem (který ukazuje víc než 3,6 rentgenů) a do zóny se zase vrátit. Odhalíme vám všechny zajímavosti z vývoje i neobyčejný příběh Deana Sharpeho, který vyměnil podnebí slunné Kalifornie za sychravé ulice ukrajinského města Kyjev, aby vývojářům pomohl dotlačit hru do zdárného konce. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.