Artefakt: Lure of the Temptress
Lure of the Temptress měla hodně zajímavou cestu na trh. Nechybí mrtví milionáři nebo vykradená auta!
„Pojmenujte to Vábení svůdnice, to zní super, ne?“ říká chlapík z marketingu. „No… ale my tam nemáme ani vábení, ani svůdnici….“ oponuje Charles Cecil, šéf studia Revolution, tvůrce hitů jako Beneath a Steel Sky nebo Broken Sword. „No tak tam nějakou dejte, máte ještě pár týdnů do vydání.“
A právě na Lure of the Temptress se podíváme v tomto Artefaktu. Vývojářům z Revolution se před téměř třiceti lety podařilo přivést na svět adventuru, která byla tak trošku jiná. Nebyla vtipná jako Lucasovky, ani vážná jako Sierrovky. A navíc běžela na přelomovém enginu Virtual Theater, který umožňoval volný pohyb NPC po herní ploše, čímž byl navozen pocit živoucího světa. Je to prostě zatraceně zajímavý kousek, který byste si určitě neměli nechat ujít!