ArtefaktNews

Artefakt Crusader: No Remorse je tady! Sledujte 31. 1. od 18:00

Šéfe, na kameře číslo tři vidím nějaké červeného Mandaloriana, mám spustit poplach? 

Rok 1995 byl krásná doba. Byl představen programovací jazyk Java, Rammstein natočili album Herzeleid a Origin Systems vydali Crusader: No Remorse. Již v té době kultovní studio, které založili bratři Garriottové, mělo za sebou desítky her včetně několika dílů série Wing Commander a Ultima. Jedním z předních programátorů sedmého a osmého dílu Ultima byl Tony Zurovec, který se po jejím vydání vrhl na vývoj nové akční hry z dystopické budoucnosti – akční střílečky z izometrického pohledu s důrazem na příběh, který bude vyprávěn skrze hrané filmečky. Jak šla vývojářům práce od ruky a jak byla nakonec přijata výsledná hra? To si povíme v posledním lednovém Artefaktu. 

SLEDUJTE ARTEFAKT CRUSADER: NO REMORSE 31. 1. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

V Crusader: No Remorse se náš bezejmenný hrdina, dříve bojem zocelený kapitán, přidává k odboji proti tyranské vládě. Ve své lesklé červené zbroji musí projít celkem patnácti misemi, střílet nepřátele, vyhýbat se alarmům a plnit cíle zadané mise. Při vydání byly očekávání tvůrců při zemi a byli by spokojení, kdyby prodali sto tisíc kopií. Výsledné číslo překonalo hranici čtvrt milionu kusů. V návaznosti na úspěch hry vznikly také verze pro Playstation a Saturn a také pokračování s podtitulem No Regrets, které vyšlo jen rok po vydání prvního dílu, ale vzhledem k minimu inovací její přijetí bylo již opravdu vlažné.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *