ArtefaktNewsRETRO TV

Artefakt Battlecruiser 3000AD je tady! Sledujte 12. 5. od 18:00

Recept na zpackané vydání a dodatečný dvouletý vývoj.

Battlecruiser 3000AD je první hra floridského studia 3000AD, která si zároveň vysloužila od GameSpotu titul jako “nejvíce zabugovaný, nestabilní, nehratelný kousek softwaru, který kdy vyšel“. To zní jako skvělý začátek jedné série, že?

Hra se odehrává, jak už název napovídá, v roce 3000. V té době lidstvo už má plnohodnotnou vesmírnou flotilu, spřátelila se s několika mimozemskými rasami a společně s nimi bojuje proti Gammulanům. A my v roli rekruta máme za úkol bránit planety aliance proti Gammulanům.

SLEDUJTE ARTEFAKT O BATTLECRUISER 3000AD 12. 5. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)

Za hru je zodpovědný Derek K. Smart, který ve svém nezávislém studiu vytvořil prvotní neodladěnou verzi, ale vydavatel Take-Two Interactive ho trochu skřípnul ke zdi a hra vyšla v roce 1996 v nepříliš lichotivém stavu. Trpěla různými nedodělky, které vedly k dalším dvěma letům vývoje, aby hra nakonec vyšla ve verzi 2.0 pod vydavatelem Interplay Entertainment. V této verzi je dohromady dvacet pět hvězdných systémů se třinácti mimozemskými rasami a sedmdesáti pěti planetami. Hra nabízí tři módy. V prvním nemusíme očekávat žádný útok a je určený pro nováčky, kteří mohou bez známek nebezpečí cestovat po galaxii. Druhý mód je kampaňový a situace v galaxii se může měnit na základě politických rozhodnutí. Ve třetím módu jde hlavně o utkání se v mezihvězdných bitvách. Tak nasadit kyslíkové masky, zavřít kokpit a vzhůru oknu vesmíru dokořán.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *