Artefakt o Comanche: Maximum Overkill je tu! Sledujte 19.7. od 18:00
Proleťte se s námi ve voxelovém světě.
Kdybyste tvorbu studia NovaLogic neznali, jaký herní žánr byste si pod názvem Comanche: Maximum Overkill představili? Taky Indiána s tomahawkem, jak ve stylu Gun nebo Red Dead Redemption jde za cestou pomsty na svém kmeni? To vlastně nezní vůbec špatně, že? Jenže NovaLogic se dlouhou dobu své kariéry soustředili na letecké akční hry. A Comanche byl první z této řady. Všimněte si, že nepíšeme simulátorů, do těch měly daleko. Jak se NovaLogic dostal od plošinovky Bubble Bobble k akčním hrám ve voxelové grafice? To si povíme v dnešním Artefaktu.
SLEDUJTE ARTEFAKT O COMANCHE: MAXIMUM OVERKILL 19. 7. OD 18:00 ZDE! (KLIKNĚTE)
Jak název napovídá, sednete do kokpitu Boeing–Sikorsky RAH-66 Comanche, což byl prototyp bojového vrtulníku se spoustou vymožeností. Stealth maskování, absorbování radiolokačních paprsků, výsuvné protitankových nebo protiletadlové střely doplněné říhlavňovým kanónem a v kokpitu nechyběly tři displeje a termovize. Prostě úplný Knight Rider ve vzduchu. Škoda, že se nakonec vyrobily jen dva kusy, než byl projekt ukončen. Ale hra Comanche je tu stále s námi a od roku 1992 se dočkala dalších čtyř pokračování. Ale originál je jen jeden a v něm se zkusíte probojovat celkem dvaceti misemi ve voxelové grafice a pokud vám je to málo, můžete sáhnout po dvou kampaňových rozšířeních.